maanantai 24. tammikuuta 2011

Uuden vuoden lupaus



Olen ollut superflunssan kourissa noin kuukauden, mutta nyt alan olla jo tolkuissani. Tunnollisen työntekijän tavoin sairastin siis koko lomani. Hienoa! ;) 

Alkaneen vuoden lupaus on muuttaa ruokavalio takaisin kasvispainotteiseksi. Se varmaan saa kehoni taas tasapainoon ja ajaa flunssat karkuun. Yksi liharuoka viikossa riittäköön!

I've been sick for the past month (nothing serious, just a really, really tough flue ) and haven't had the strenght to do anything extra. My new year's promise: eat (even) more veggies. That ought to drive the flues away!

6 kommenttia:

  1. Kuvasarja on hauska.

    Mulla on ruokavalio livahtanut ihan salaa kasvis- ja kalapainotteiseksi, kun en jaksa laittaa kunnolla ruokaa vaan tyydyn nopeampiin ratkaisuihin, kuten raakoihin porkkanoihin ja sen sellaiseen. Oma lupaukseni voisi siis olla se, että lisäisin proteiinia - papuja kun kuitenkin on kaapit täynnä.

    VastaaPoista
  2. Onpa täällä keväinen tunnelma.
    Minäkin sairastin lomalla, plääh, mutta onneksi en sentään kokonaista kuukautta. Muista ottaa nyt iisisti ettei tule mitään jälkitautia. Minulle tuli, kun tyhmyyksissäni lähdin ulos liian aikaisin.

    Hyvä uudenvuodenpäätös. Meillä sitä noudatetaan melko lailla käytännön pakosta kun opiskelijabudjetilla ei kauheasti juhlita, mutta onneksi tykkään pavuista ja olen oppinut nauttimaan myös avokadoista :)

    VastaaPoista
  3. Hauska kuvasarja ja herkullisen näköinen ateria! :D

    VastaaPoista
  4. Kiva kuulla, että olet toipunut. Minä olen (täytyy koputtaa puuta) ollut ihan terve koko talven, ja siitä kovin iloinen.

    Nämä värit, heti tuntui keväältä :)

    VastaaPoista