maanantai 4. huhtikuuta 2011

Harmaa, harmaampi, harmain





Harmaa päivä. Sumua ja tihkua. Ainakin lumet sulaa nopsaan. Katselin mainoksessa Marimekon ihania mekkoja, mutta olen säästölinjalla. Päälle siis lyhyt, 70-luvun paitapuseromekkohörpäkeminkälieihanayläosa. (Tosin tulen varmaan ennemmin tai myöhemmin sortumaan johonkin sesongin ihanista mekkosista. Voi sen päivän ihanuutta ja kamaluutta!)

Grey day. Wore today a vintage dress/shirt from Marimekko. Have to get me some of this season's dresses. I love them!

4 kommenttia:

  1. Minun pysäkilläni oli viime viikolla tuo sama mainos. Se on kaunis.

    Onneksi minulla on kaapissani henkarikaupalla tuon kaltaisia mekkoja, ei tarvitse sortua onnistuneen mainoskuvan uhriksi.

    VastaaPoista
  2. Tää ois niinku nyt kevät ;-). Ehkä hieman myöhässä mut ah niin luotettavan harmaa.

    Ihana toi sun mikälieyläosa!

    VastaaPoista
  3. Mie ihastuin kanssa tuohon neliö/ruutumekkoon, mutta en varmaan uskaltaisi pukea sitä päälle tuon värisenä. Sulle se sen sijaan varmaan kävisi, kun oot tuollainen joogihippitaidetäti. :)

    VastaaPoista
  4. Voi Ilona! Mulle kans tuommoisia leninkejä kaappikaupalla! Pitäisiköhän ryhtyä taas ompelemaan!

    Nooruska: No nyt on jo onneksi "parempi" kevät. Aurinkoa ja semmoista mitä siihen oikeesti kuuluu. :) Ja se härpäke on noussut mun suursuosikiksi!

    SunSun: No en minäkää ihan tuon värisenä sitä varmaan osta (ostaisi). Täytyy pohtia ja katsella minkä niistä kotiinsa roudaa... ..

    VastaaPoista