keskiviikko 14. syyskuuta 2011

Evakossa

Meillä ollaan evakossa. Ensin loppukesä talolla, jossa ei ollut nettiä (eikä sähköäkään). Nyt mummon nurkissa kaupungin saaristossa, sillä kerrostalossa on putkiremontti. Joten, jos ihmettelet hiljaisuutta, tässä syy(t). Palajan asiaan jahka mummon kodin nettiyhteydet saadaan sumplittua.

We spent the rest of the summer in the country: no electricity and neither internet. Now we're living at my grandma because they are doing some serious pipe repairing at our apartment building in the city center. There might be some more blog silence in the future... but I'll be back! Don't worry!  

10 kommenttia:

  1. All the best, I await your return. Cheers.

    VastaaPoista
  2. äääh, putkiremontti.. toivottavasti se sujuu nopeasti ja kivuttomasti!

    arvontalaulun raikuess nostin nimesi kulhosta, joten laitatko mulle osoitteesi niin tiedän mihin lähettää yllätyksen:)
    bamarik(at)ymail.com

    VastaaPoista
  3. P.K :)
    Outi: Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! ja kiitos! :)

    VastaaPoista
  4. mulla ei ole vieläkään sun osoitetta:)

    VastaaPoista
  5. Outi: Laitoin viestin ja yhteystiedot nyt uudelleen. Ilmoittelethan, jos et saa niitä :)

    VastaaPoista
  6. hiisi vieköön, en saanut niitä vieläkään:( mättääköhän toi mun meiliosoite nyt jotenkin.. kehtaatko laittaa tähän omaa meiliosoitettasi niin kokeilen laittaa sulle päin meiliä..?

    VastaaPoista
  7. minä täällä taas.. mä testasin ton mun ymail osoitteen, kyllä sen pitäisi toimia. laitoithan varmasti ymail.com..? kun mulla menee itekin välillä gmail ja ymail sekaisin..

    VastaaPoista
  8. moi!kyllä mie sen siihen sun osoitteeseen laitoin, mutta joo... ei nyt näköjään onnistu. tässä minun oma osoitteeni: kukka-maaria(at)rauha.net . Jos laitat siihen meiliä, niin eiköhän me saada yhteyttä toisiimme? ;)

    VastaaPoista
  9. laitoin sulle just meiliä! toivottavasti nyt pelaa ;)

    VastaaPoista
  10. Outi: Oletko saanut vastausmeilini? Jos et, niin ilmoittele. :)

    VastaaPoista