lauantai 29. toukokuuta 2010

Sotkua




Olen aikamoinen kodin hengetön, en hengetär. Siivoukset sujuvat ihan hyvin, mutta ne lukuisat projektipinot pitkin asuntoa.... Joskus ne ovat aikakauslehtiä ja kollaasiviritelmiä, joskus ruukkuja ja taimia, toisinaan lankaa ja puikkoja, kankaita ja kaavoja, taidejuttuja. Eikä kuivuneita kukkiakaan voi heittää pois, eihän?

Kissatkin tekevät sotkussa oman osuutensa. Käsittelyyn pääsivät myös Hyötykasviyhdistykseltä tulleet siemenet. Erityisesti tilli ja kissanminttu tuoksuivat mielenkiintoisilta.

Got some new organic seeds for my soon-to-be garden. The cats loved the smell of them and I'll have to agree. They smelled like summer!
 

4 kommenttia:

  1. Sama täällä. Projektia toisen perään. Minulla on vielä sellainen huono tapa, että aloitan uutta ennekuin olen saanut edellisen valmiiksi. Pinoja joka puolella. Ja ei kuuvuneita kukkia voi heittää pois, ne on niin kauniita.

    VastaaPoista
  2. Projektipinoja täälläkin. Joskus ne pysyvät vain siellä työhuoneen puolella, mutta nyt on taas lankoja levittäytynyt ympäri asuntoa.

    Kuivia kukkia myös maljakossa, ei niitä vaan voi heittää pois!

    VastaaPoista
  3. Seeds look so promising, good luck with the planting. The assistant sorter is very cute.

    VastaaPoista
  4. Ilona ja Solen: Kodinhengettömiä siis on enemmänkin kuin minä. Mukavaa! Kuivat kukat ovat välttämättömiä, eikö! Mies vaan aina välillä hermostuu. On siistimpi kuin minä!

    P.K The assistant sorter wanted to eat the seeds..... But he's cute anyway!

    VastaaPoista